Σχεδιάζοντας την τέλεια βδομάδα γυμναστικής

Ως επαγγελματίας υγείας και άσκησης, πιθανότατα εργάζεστε με τους πελάτες σας μία έως τρεις φορές την εβδομάδα. Αυτό δημιουργεί την ευκαιρία στους πελάτες σας να αναλάβουν την κυριότητα των στόχων γυμναστικής τους συμπληρώνοντας συμπληρωματικές προπονήσεις. Η ενθάρρυνσή τους να ενσωματώσουν επιπλέον workouts που συμπληρώνουν αυτό που κάνετε ήδη στις συνεδρίες σας μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κρατήσετε τους πελάτες σας δίνοντάς τους κίνητρα, να τους προκαλέσετε να δοκιμάσετε νέες προπονήσεις και να τους επιτρέψετε να αποκτήσουν εμπιστοσύνη στην ικανότητά τους να ασκούνται μόνοι τους. Εδώ είναι μερικές ιδέες για να βοηθήσετε να σχεδιάσετε την τέλεια εβδομάδα γυμναστικής για μια ισορροπημένη, ολοκληρωμένη ρουτίνα:

 

        Αερόβια εκπαίδευση: Η ελάχιστη σύσταση για αερόβια άσκηση είναι 150 λεπτά την εβδομάδα μέτριας έντασης αερόβιας άσκησης ή 75 λεπτά την εβδομάδα έντονης άσκησης. Ενώ ο πρόσθετος χρόνος άσκησης και η ένταση μπορούν να έχουν επιπλέον οφέλη, είναι σημαντικό να ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να πληρούν τουλάχιστον τις ελάχιστες συστάσεις. Εάν οι εκπαιδευτικές σας συνεδρίες επικεντρώνονται σε άλλα εξαρτήματα γυμναστικής ή δεν πληρούν αυτές τις οδηγίες, εδώ είναι μερικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να βοηθήσετε τους πελάτες σας να ενσωματώσουν την αερόβια άσκηση στην εβδομάδα τους:

 

Εισαγάγετε τους σε κατηγορίες αερόβιας εστίασης: Οι περισσότερες εγκαταστάσεις γυμναστικής προσφέρουν μια ποικιλία επιλογών αερόβιας κατηγορίας με μια σειρά εντάσεων και μορφών. Αυτές οι τάξεις είναι εξαιρετικές ευκαιρίες για τους πελάτες σας να δοκιμάσουν κάτι νέο, να συναντήσουν άλλους ανθρώπους και να προσθέσουν ποικιλία στα προγράμματα άσκησής τους.

 

        Δημιουργήστε ένα εξειδικευμένο πρόγραμμα αερόβιας εκπαίδευσης για τους πελάτες σας: Αν οι πελάτες σας προτιμούν να δουλεύουν μόνοι τους παρά να παρακολουθούν μαθήματα, δημιουργήστε ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης 30-60 λεπτών με τις αγαπημένες τους αερόβιες δραστηριότητες (π.χ. προπόνηση με ελλειπτικό, τρέξιμο σε διάδρομο και ποδηλασία) που μπορούν να ακολουθήσουν για να αποκτήσουν κίνητρο και να είναι σε καλό δρόμο. Τα προγράμματα μέτριας έντασης θα πρέπει να επιτυγχάνουν εύρος καρδιακού ρυθμού 40-60% του heart rate reserve (HRR) και τα προγράμματα έντονης έντασης θα πρέπει να διατηρούν HRR μεταξύ 60-90%.

 

        Ενθαρρύνετέ τους να πάνε σε εξωτερικούς χώρους: Από μια βόλτα γύρω από τη γειτονιά για να προωθήσει έναν λόφο, η λήψη αερόβιας προπόνησης έξω από το γυμναστήριο μπορεί να προσφέρει ένα διαφορετικό περιβάλλον και σκηνικό, να προσφέρει φρέσκο ​​αέρα και να δημιουργήσει ένα πιο δύσκολο έδαφος για προπόνηση.

 

Εκπαίδευση αντοχής: Η κατάρτιση δύναμης για κάθε κύρια ομάδα μυών πρέπει να γίνεται δύο φορές την εβδομάδα. Να είστε δημιουργικοί με τα προγράμματα δύναμης σας για να διατηρήσετε το ενδιαφέρον των πελατών σας. Προκαλέστε τους με:
Ένα εξειδικευμένο πρόγραμμα αντοχής: Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα δύναμης που οι πελάτες σας μπορούν να ολοκληρώσουν μόνοι τους. Οι προτεινόμενοι τόμοι για την κατάρτιση δύναμης περιλαμβάνουν 2-4 σύνολα με 8-12 επαναλήψεις και 2-3 λεπτά ανάπαυσης μεταξύ συνόλων.

 

Στόχευση κατηγοριών γυμναστικής: Για όσους προτιμούν μια τάξη ή δεν αισθάνονται άνετα να ασκούν σωματικές ασκήσεις μόνοι τους, τους συστήνουν να ομαδοποιούν μαθήματα γυμναστικής που εστιάζουν στη μυϊκή δύναμη και την αντοχή.

 

Εκπαίδευση ευελιξίας: Η κατάρτιση ευελιξίας πρέπει να εκτελείται για τουλάχιστον 2-3 ημέρες την εβδομάδα με τη βέλτιστη συχνότητα 5-7 ημερών την εβδομάδα. Ενώ οι επαγγελματίες υγείας και άσκησης συχνά ενσωματώνουν κάποιες στατικές διατάσεις στο τέλος των προπονήσεων και των τάξεων τους, ο πρόσθετος χρόνος πρέπει να είναι αφιερωμένος σε αυτό το στοιχείο γυμναστικής κατά τη διάρκεια της εβδομάδας. Μπορείτε επίσης να τους βοηθήσετε να αναπτύξουν μια ρουτίνα επέκτασης που μπορούν να ολοκληρώσουν στον δικό τους χρόνο.

 

 Ισορροπία Κατάρτισης: Ενώ συχνά παραμελείται, η κατάρτιση ισορροπίας είναι ένα σημαντικό συστατικό ενός ολοκληρωμένου προγράμματος γυμναστικής, ειδικά για τους ενήλικες μεγαλύτερης ηλικίας. Η κατάρτιση εξισορρόπησης μπορεί να ενσωματωθεί κατά τη διάρκεια των εκπαιδευτικών σας συνεδριών (π.χ. στέκεται στο ένα πόδι κατά την εκτέλεση μιας άσκησης με βραχίονα), εκπαιδεύεται ξεχωριστά ή προστίθεται σε καθημερινές δραστηριότητες.

 

Ανάπαυση και αποκατάσταση: Η ξεκούραση και η αποκατάσταση αποτελούν σημαντικά συστατικά των εβδομαδιαίων σχεδίων γυμναστικής των πελατών σας, καθώς η ημέρα ανάπαυσης μπορεί να μειώσει τους τραυματισμούς, να αποτρέψει την υπερβολική προπόνηση και να επιτρέψει στους μυς να ανακάμψουν. Οι ημέρες ξεκούρασης δεν χρειάζεται να είναι εντελώς καθιστικές ημέρες, ωστόσο, ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να ενσωματώσουν ελαφρές δραστηριότητες, όπως ένα χαλαρό περίπατο ή τέντωμα στις ημέρες ξεκούρασης τους.

 

Το κλειδί για να βοηθήσετε τους πελάτες σας να επιτύχουν μια ισορροπημένη, περιεκτική εβδομαδιαία ρουτίνα γυμναστικής είναι να προσθέσετε δραστηριότητες που συμπληρώνουν τις ασκήσεις ή τα εξαρτήματα γυμναστικής που εστιάζετε στις εκπαιδευτικές σας συνεδρίες. Για παράδειγμα, εάν οι στόχοι του πελάτη σας σχετίζονται με την κατάρτιση δύναμης κατά τη διάρκεια των συνεδριών, να τον βοηθήσετε να βρει τρόπους να ενσωματώσει την αερόβια, ευελιξία και ισορροπία κατά τη διάρκεια της εβδομάδας. Όποια και αν είναι η εστίασή σας κατά τη διάρκεια των εκπαιδευτικών συναντήσεων των πελατών σας, αφιερώστε χρόνο για να αναπτύξετε τις ρουτίνες που οι πελάτες σας πρέπει να ολοκληρώσουν τη δική τους ώρα. Αυτές οι πρόσθετες προπονήσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως στοιχείο λογοδοσίας και ως μέσο για την ενδυνάμωση των πελατών σας για να επιτύχουν τους στόχους υγείας και φυσικής κατάστασης. Τελικά, η τέλεια εβδομάδα γυμναστικής μπορεί να δημιουργηθεί μέσω ενός εβδομαδιαίου σχεδίου γυμναστικής το οποίο όχι μόνο βοηθά τους πελάτες σας να ανταποκριθούν στις συστάσεις άσκησης αλλά προσθέτει επίσης κάποια ποικιλία, διασκέδαση και πρόκληση στη ρουτίνα γυμναστικής τους για να τους δώσει κίνητρο στην πορεία τους.

4 comments

  1. Γιώτα Δημητροπούλου Reply

    Η ελάχιστη σύσταση για αερόβια άσκηση είναι 150 λεπτά την εβδομάδα μέτριας έντασης αερόβιας άσκησης .Εντάξει αντέχουμε!Τώρα που θα ανοίξει και ο καιρός ακόμα καλύτερα.

    • freedom1989 Post authorReply

      Πολύ ωραία σας θέλουμε δυναμικούς. Είμαστε διαθέσιμοι σε ότι χρειαστείτε!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *