Πρόγραμμα Bodybuilding αρχαρίων: Βήμα προς βήμα για την εισαγωγή σας στο άθλημα!!!

Μην περιμένετε τα θαύματα μιας ημέρας – η οικοδόμηση ενός σώματος απαιτεί χρόνο, εστίαση και συνέπεια. Τα καλά νέα είναι ότι οι πρώτοι 6-12 μήνες είναι ο χρόνος που πιθανότατα θα κάνετε τα πιο δραματικά κέρδη.

– Ωστόσο, είναι σημαντικό να μάθετε σωστή μορφή και βασικούς κανόνες ασφαλείας για να βεβαιωθείτε ότι δεν θα τραυματιστείτε.

– Ως αρχάριος, μπορείτε να εκπαιδεύεστε πιο συχνά από τα ενδιάμεσα και τους προχωρημένους εκπαιδευτές. Ο λόγος είναι απλός: καθώς αποκτάτε περισσότερη εμπειρία, μαθαίνετε να πιέζετε σκληρότερα τους μύες σας και να προκαλείτε περισσότερες ζημιές που χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να ανακάμψουν. Οι αρχάριοι, από την άλλη πλευρά, είναι πονεμένοι, αλλά αναπήδησαν πίσω πιο γρήγορα, αφού η μυϊκή βλάβη δεν είναι τόσο σοβαρή.

– Αν η λέξη «ζημιά» σας κάνει να γλιστρήσετε, μην ανησυχείτε. Είναι καλό για έναν bodybuilder να προκαλέσει περιορισμένη μυϊκή βλάβη, διότι ωθεί το σώμα να ανακάμψει και να αντισταθμίσει (αυξάνεται) ελαφρώς για να προετοιμαστεί για μελλοντικές προπονήσεις. Αυτό είναι το θέμα του bodybuilding – ένας συνεχής κύκλος ενός βήματος, δύο βήματα προς τα εμπρός, που επαναλαμβάνονται ξανά και ξανά σε εβδομαδιαία βάση.

– Όπως είναι εφικτό είναι επίσης εύκολο να καταλάβουμε γιατί η ξεκούραση και ο ύπνος είναι εξαιρετικά σημαντικοί παράγοντες, καθώς αυτή είναι η περίοδος κατά την οποία ο οργανισμός κάνει τη φάση δύο βημάτων προς τα εμπρός.

– Έτσι, αντί να εκπαιδεύσετε κάθε μυϊκή ομάδα μία φορά την εβδομάδα, μπορείτε να ξεκινήσετε με ένα πρόγραμμα δύο φορές την εβδομάδα. Επιπλέον, πρόκειται να χωρίσουμε το σώμα σε δύο ξεχωριστές ημέρες: Άνω σώμα εκτός από κοιλιακούς την 1η ημέρα, κάτω μέρος σώματος συν κοιλιακούς την ημέρα 2. Δεδομένου ότι στοχεύουμε να εκπαιδεύσουμε κάθε μυ δύο φορές την εβδομάδα, αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να κάνουμε ημέρα 1 και 2 τη Δευτέρα και την Τρίτη, για παράδειγμα.

– Στη συνέχεια, κάνουμε την 1η και 2η ημέρα πάλι την Πέμπτη και την Παρασκευή, αφήνοντας την Τετάρτη και το Σαββατοκύριακο ανοιχτό για ξεκούραση και χαλάρωση. Την επόμενη εβδομάδα ξεκινάτε από τη Δευτέρα έκδοση της 1ης ημέρας και ούτω καθεξής.

– Θέλουμε να μάθουμε τα βασικά, έτσι θα επικεντρωθούμε κυρίως σε κλασικές ασκήσεις. Αφού μάθουμε αυτές τις απλούστερες ασκήσεις, θα προχωρήσουμε στην ενδιάμεση περιοχή με μια νέα εστίαση σε πιο πολύπλοκες ασκήσεις σύνθετων. Σε αυτό το σημείο, είναι πιο σημαντικό να μάθετε τη μορφή και να αποκτήσετε τη σωστή «αίσθηση» για κάθε άσκηση παρά να σηκώσετε όσο το δυνατόν πιο πολλά κιλά.

–  Ξεκινήστε εύκολα πάρτε ένα βάρος που μπορείτε να κάνετε 10-12 αυστηρές επαναλήψεις και παρακολουθήστε τις προπονήσεις σας σημειώνοντας την διαδικασία και τον αριθμό των επαναλήψεων σε ένα σημειωματάριο ή στο καθορισμένο ημερολόγιο κατάρτισης για μελλοντική αναφορά.

2 comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *