Οφέλη σταθερότητας πυρήνα

Η σταθερότητα του πυρήνα είναι το όνομα που δίνεται στην ενίσχυση των μυών που περιβάλλουν την πλάτη και την κοιλιά. Αυτοί οι μύες παρέχουν μια σταθερή βάση πάνω στην οποία μπορούν να εργαστούν όλοι οι άλλοι μύες για να ξεκινήσουν μια κίνηση. Με την ενίσχυση των μυών του πυρήνα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την πρόληψη των τραυματισμών, την αποκατάσταση και την αύξηση των επιδόσεων του αθλητισμού.

ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΒΑΣΙΚΗΣ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑΣ

Πρόληψη τραυματισμών: Η ενίσχυση του πυρήνα είναι απαραίτητη για την πρόληψη όλων των μορφών τραυματισμού γύρω από την περιοχή της κάτω περιοχής. Με την κατάρτιση του πυρήνα οι υπόλοιποι μύες της περιοχής, δηλαδή τα hamstrings, τα γλουτιαία, οι κοιλιακοί και οι πίσω μύες λειτουργούν όλοι πιο αποτελεσματικά και μαζί. Με την ενίσχυση του πυρήνα σας μειώνεται ο κίνδυνος τραυματισμού που προκαλείται από υπερβολική δραστηριότητα.
Αποκατάσταση από τραυματισμό: Η σταθερότητα των πυρήνων αποτελεί ουσιαστικό μέρος κάθε προγράμματος αποκατάστασης όχι μόνο για τον πόνο χαμηλής πλάτης, τον ιερολαγνητικό πόνο και τον Gromor του Gilmore, αλλά και για άλλους τραυματισμούς όπως ο πόνος και ο πόνος στον ώμο. Παρέχοντας σταθερότητα κάτω από τους μυς που παρέχουν κίνηση, η σταθερότητα πυρήνα παρέχει εξαιρετικές αποκαταστατικές ιδιότητες για αυτούς τους τύπους τραυματισμών.
Βελτίωση της απόδοσης: Δεν έχει σημασία ποιος είσαι, η σταθερότητα του πυρήνα πρέπει να είναι μέρος του καθεστώτος άσκησης. Η εργασία στον πυρήνα σας μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την ισορροπία. Επιπλέον μπορεί να βελτιώσει σημαντικά τη δύναμη στρέψης που μπορεί να αυξήσει σημαντικά την ικανότητα και την απόδοση σε αθλήματα όπως ρίψη, τένις, μπάντμιντον, σκουός και κολύμβηση.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *