Συμβουλές κολύμβησης για αρχάριους και έμπειρους κολυμβητές

Αυτή η ενότητα περιέχει συμβουλές για κολύμπι για αρχάριους και πεπειραμένους κολυμβητές. Συζητάμε κοινά θέματα με διαφορές όπως χτυπήματα κολύμβησης και πώς να διορθώσουμε αυτά τα θέματα.

Όταν παίρνετε κολύμπι, συχνά αισθάνεστε αμήχανα και αναρωτιέμαι πώς οι προηγμένοι κολυμβητές αντιμετωπίζουν συγκεκριμένα προβλήματα ή πώς αποκτούν ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα.

Στη συνέχεια, καθώς περνάει ο καιρός, μαθαίνετε μερικές συμβουλές κολύμβησης και τεχνάσματα που βελτιώνουν την τεχνική σας και γίνεστε καλύτερος κολυμβητής.

Υπάρχουν ορισμένα πράγματα που οι προχωρημένοι κολυμβητές αναπτύσουν και χρειάζονται χρόνο για να κυριαρχήσουν, αλλά υπάρχουν και άλλα πράγματα που κάνουν, όποιος μπορεί να κάνει μόνο αν ξέρουν πώς.

Έτσι, αυτή η ενότητα παρέχει αυτές τις γρήγορες συμβουλές και κόλπα, ώστε να μπορείτε να συντομεύσετε όσο το δυνατόν περισσότερο την μάθηση σας.

Βασικές συμβουλές αναπνοής και ασκήσεις για κολύμπι

Αναπνοή ενώ κολυμπάτε – Βασικές ασκήσεις και συμβουλές: Όταν μαθαίνετε πώς να κολυμπήσετε, η χαλαρή αναπνοή μπορεί να είναι δύσκολη από την αρχή, επειδή μπορεί να εκδηλωθούν οι φόβοι να πάρουν νερό οι πνεύμονές σας και να πνιγείτε.

Ωστόσο, είναι σημαντικό να μάθετε την αναπνοή για να χαλαρώσετε, να κολυμπήσετε με τη σωστή τεχνική και να βεβαιωθείτε ότι ικανοποιούνται οι ανάγκες οξυγόνου του σώματος.

Αυτό το άρθρο περιγράφει βασικές συμβουλές αναπνοής και ασκήσεις για την αντιμετώπιση αυτών των ζητημάτων

Βασικές Συμβουλές Αναπνοής

Πρώτον, μερικές γενικές συμβουλές:

1) Φορέστε γυαλιά κολύμβησης. Χωρίς γυαλιά, το νερό έρχεται στα μάτια σας και σας ενοχλεί. Επιπλέον, η ύπαρξη νερού στα μάτια σας, σας κάνει ουσιαστικά τυφλό, πράγμα που μπορεί να οδηγήσει σε άγχος.

Από την άλλη πλευρά, έχετε ένα πράγμα λιγότερο να ανησυχείτε όταν χρησιμοποιείτε τα γυαλιά κολύμβησης. Κατά συνέπεια, είστε πιο χαλαροί και μπορείτε να μάθετε ευκολότερα την σωστή τεχνική αναπνοής.

2) Όταν κολυμπάτε όπου βυθίζετε το κεφάλι σας, μην κρατάτε την αναπνοή σας, αλλά εκπνέετε συνεχώς όταν το πρόσωπό σας βρίσκεται στο νερό.

Αν το κάνετε καλά, οι πνεύμονες θα πρέπει να είναι σχεδόν άδειοι όταν περιστρέφετε ή ανασηκώνετε το κεφάλι σας για να αναπνεύσετε ξανά.

3) Εισπνεύστε γρήγορα όταν το στόμα σας καθαρίζει το νερό. Αυτό πρέπει να συμβαίνει φυσικά εάν έχετε εκπνεύσει σωστά στο νερό πριν, όπως εξηγήσαμε παραπάνω.

Βασικές ασκήσεις αναπνοής

Τα παρακάτω βασικά tips μπορούν να χρησιμοποιηθούν για εξοικείωση με την τεχνική αναπνοής στο νερό. Φορέστε γυαλιά κολύμβησης για να ασκήσετε αυτά τα tips.

Tip # 1: Σε ρηχά νερά, κρατήστε την αναπνοή σας, στη συνέχεια σκύψτε κάτω, έτσι το κεφάλι σας μπαίνει κάτω από το νερό. Μείνετε στη θέση αυτή για λίγα δευτερόλεπτα και στη συνέχεια σηκωθείτε.

Tip # 2: Ίδιο με το tip # 1, αλλά εκπνέετε από τη μύτη, οπότε δημιουργείτε φυσαλίδες.

Tip # 3: Το ίδιο με το tip # 2, εκτός από το ότι φυσάτε τώρα φυσαλίδες τόσο από τη μύτη σας όσο και από το στόμα σας.

Tip # 4: Σε ρηχά νερά, μέχρι η επιφάνεια του νερού να είναι ανάμεσα στη μύτη και στο στόμα σας.

Αυτό το άρθρο έχει καλύψει μερικές χρήσιμες συμβουλές και ασκήσεις για να μάθετε να αναπνέετε ενώ κολυμπάτε.

2 comments

  1. Thanos Reply

    Συγχαρητήρια για την σελίδα σας πολύ χρήσιμα όλα τα άρθρα σας κατατοπιστικότατα και λεπτομερή συνεχίστε έτσι. Ανυπομονώ για τα επόμενα !

    • freedom1989 Post authorReply

      Ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια.. Αναμένονται πολλά άρθρα ακόμα. Να είστε συντονισμένος!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *