Πλεονεκτήματα ασκήσεων με το βάρος του σώματος

Πλεονεκτήματα

Παρόλο που οι παραδοσιακές μέθοδοι κατάρτισης, όπως τα ελεύθερα βάρη και τα μηχανήματα, μπορούν σίγουρα να σε κάνουν πιο ισχυρo με δημοφιλείς ασκήσεις, όπως η κάμψη δικεφάλου, είναι ασκήσεις ανοιχτής αλυσίδας που χρησιμοποιούν μόνο 1 άρθρωση καθώς η αντίσταση μετακινείται μακριά ή προς το σώμα χρησιμοποιώντας ελεύθερα κινητά άκρα αυξάνοντας παράλληλα τις δυνάμεις που μεταδίδονται στον εμπλεκόμενο σύνδεσμο. Όσον αφορά τις μηχανές δυναμης, λόγω των μεμονωμένων παραλλαγών μεγέθους και δύναμης, είναι δύσκολο να κατασκευαστεί ένα μηχάνημα που να φιλοξενεί τη μοναδική ανθρωπομετρία του καθενός (4). Η σωματική άσκηση, από την άλλη πλευρά, είναι ειδικά μοναδική για το μήκος του άκρου κάθε ατόμου, την εισαγωγή μυών / τένοντα και το σωματικό βάρος.

Επιπλέον, οι περισσότερες ασκήσεις σωματικού βάρους είναι ασκήσεις κλειστής αλυσίδας, οι οποίες χρησιμοποιούν πολλαπλές αρθρώσεις καθώς η αντίσταση απομακρύνεται από ή προς ένα τμήμα του σώματος. Οι δραστηριότητες κλειστής αλυσίδας είναι συχνά πιο λειτουργικές κινήσεις. Όταν εκτελείτε ασκήσεις κλειστής αλυσίδας, ενισχύετε συχνά αρκετές μυϊκές ομάδες ταυτόχρονα.

Η συζήτηση σχετικά με την καλύτερη μέθοδο κατάρτισης, την κατάρτιση σωματικού βάρους ή την κατάρτιση βάρους, καταλήγει γενικά στο συμπέρασμα ότι η κατάρτιση σωματικού βάρους δεν παράγει σημαντικά κέρδη σε απόλυτη δύναμη. Η απόλυτη δύναμη ορίζεται ως η ικανότητα ενός αθλητή ή πελάτη να μετακινήσει ένα δεδομένο απόλυτο φορτίο και είναι το γενικά αποδεκτό μέτρο της δύναμης ενός ατόμου. Η προπόνηση σωματικού βάρους, από την άλλη πλευρά, αναπτύσσει σχετική δύναμη, η οποία ορίζεται ως η ικανότητα ενός αθλητή ή πελάτη να μετακινήσει ένα φορτίο ως ένα ορισμένο ποσοστό του σωματικού βάρους του. Ένα άτομο που χρησιμοποιεί ασκήσεις σωματικής βαρύτητας χρησιμοποιεί σωματικό βάρος ως μέσο ανθεκτικότητας εκτός αν προστεθεί εξωτερικό φορτίο. Αυτός ο τύπος εκπαίδευσης «σχετικής δύναμης», αν και δεν αποτελεί αντικατάσταση των παραδοσιακών άρσεων, όπως πιέσεις στήθους ή squat, αναπτύσσει δύναμη που ενσωματώνει περισσότερη σταθερότητα πυρήνα και σταθεροποίηση άρθρωσης σε σχέση με το σωματικό βάρος του αθλητή / πελάτη.

Εκτός από τα φυσιολογικά πλεονεκτήματα της προπόνησης σωματικού βάρους, το πιο προφανές πλεονέκτημα σε σύγκριση με την προπόνηση βάρους είναι ότι είναι μια πολύ πιο προσιτή και ευέλικτη μορφή προπόνησης. Η σωματική άσκηση είναι φορητή – μπορεί να γίνει οπουδήποτε και ο εξοπλισμός δεν είναι απαραίτητος για πολλές από τις ασκήσεις. Ορισμένες ασκήσεις, όπως οι κάμψεις, δεν απαιτούν τίποτα περισσότερο από το σώμα σας. Για το άτομο ή την εγκατάσταση με περιορισμένο προϋπολογισμό, ένα πλεονέκτημα της εκπαίδευσης σωματικού βάρους είναι ότι δεν κοστίζει τίποτα παρά χρόνος, προσπάθεια και λίγη φαντασία.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *