Pilates: 5 tips που πρέπει να γνωρίζεις πριν ξεκινήσεις τις συνεδρίες

Η πρώτη φορά σε τμήμα γυμναστηρίου είναι πάντα δύσκολη. Έχεις στο μυαλό σου ότι όλοι οι υπόλοιποι θα είναι έμπειροι και εσύ ο άσχετος. Στα μαθήματα pilates δε θα συναντήσεις τέτοιου είδους προβλήματα. Εάν θέλεις να ξεκινήσεις να γυμνάζεσαι με τη μέθοδο pilates, βάλε στην άκρη τους φόβους σου και ξεκίνα. Είναι ένας υπέροχος τρόπος γυμναστικής είτε είσαι πρωτάρης είτε βρίσκεσαι σε ψηλό αθλητικό επίπεδο. Παρακάτω θα βρεις 5 Tips για να ασχοληθείς με τις pilates, αν είσαι στην αρχή και έχεις αμφιβολίες για το πρώτο σου μάθημα.

#1 Υπάρχουν 2 είδη εκμάθησης pilates: μαθήματα εδάφους (mat) και μαθήματα σε ειδικά όργανα (reformer)
Συνήθως τα μαθήματα εδάφους αφορούν αρχάριους μαθητές και ο λόγος είναι ότι πρώτα πρέπει να μάθεις τις βασικές ασκήσεις, να τις εξελίξεις και στην πορεία να τις εφαρμόσεις πάνω στα όργανα. Το pilates στο έδαφος έχει αρκετά μεγάλη ποικιλία ασκήσεων και θέσεων, χρησιμοποιείς ένα πιο σκληρό στρώμα από αυτό της yoga.  Οι ασκήσεις εδάφους εμπεριέχουν και κάποια βοηθητικά όργανα όπως για παράδειγμα η μπάλα του pilates, αλλά όλα με την σειρά τους. Τα όργανα για pilates (reformer) είναι για πιο προχωρημένα στάδια μαθητών και θα σε πάει ένα επίπεδο πιο πάνω στην πυραμίδα του pilates. Πριν ξεκινήσεις μη ξεχάσεις να ενημερώσεις τον γυμναστή σου ότι είσαι αρχάριος ώστε να δώσει περισσότερη προσοχή στην αρχή.

#2 Θα νιώθεις τους μυς σου να καίνε κατά τη διάρκεια του μαθήματος και μπορεί να συνεχιστεί όμως και την επόμενη ημέρα.
Μπορεί να μην είναι η ένταση τέτοια όπως τα βαθιά καθίσματα ή το crossfit αλλά είναι εξίσου αρκετά έντονη. Αν πάρουμε για παράδειγμα μια χαρακτηριστική άσκηση της μεθόδου pilates την Pilates Hundred θα καταλάβεις ότι μια κίνηση λίγων εκατοστών στην κοιλιακή σου περιοχή θα σου προσφέρει μια επίπεδη κοιλιά με καλοσχηματισμένους κοιλιακούς. Οι κινήσεις των ασκήσεων pilates μπορεί να είναι μικρής κλίμακας, αλλά να είσαι σίγουρος ότι είναι αρκετή για να σε κουράσει πολύ. Αν τις επόμενες ημέρες θα είσαι κουρασμένος και πιασμένος, μη σκεφτείς ότι δεν είσαι σε φόρμα. Είναι ένα κοινό χαρακτηριστικό για όλους μετά τις πρώτες προπονήσεις.

#3 Φοράς εφαρμοστά ρούχα και δεν ξεχνάς τις κάλτσες σου
Με τα εφαρμοστά ρούχα βοηθάς τον pilates instructor σου να δει καλύτερα τις κινήσεις σου και να σε βοηθήσει να βελτιωθείς. Ένας ακόμη λόγος για τα εφαρμοστά ρούχα είναι ότι μπορείς να χειριστείς καλύτερα τα όργανα εκγύμνασης χωρίς να κινδυνεύεις για λάθη και απροσεξίες. Οι κάλτσες θα σε βοηθήσουν να μείνεις σταθερός και καθαρός. Να προτιμήσεις κάλτσες με πλαστική επίστρωση στην επιφάνεια για καλύτερη επαφή με το mat στρώμα σου.

#4 Κάθε pilates studio χρησιμοποιεί τη δική του ορολογία για επικοινωνία! Διάλεξε ένα που σου ταιριάζει.
Αυτό δε χρειάζεται να σε τρομάζει, όπως σε όλες τις δουλειές οι άνθρωποι συνεννοούνται με τη δική τους αργκό! Η ορολογία είναι μια και παντού ίδια! Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να βρεις αυτούς που κολλάνε στο χαρακτήρα σου. Δοκίμασε 2 -3 studios και μετά καταλήγεις!

#5 Η μέθοδος pilates πρέπει να γίνει μια συνήθεια και να μπει στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα σου.
Πρέπει να τη γνωρίσεις και να την αγαπήσεις σαν έναν τρόπο που θα σε πάει πιο κοντά στον υγιεινό τρόπο ζωής. Είναι ένας ακίνδυνος τρόπος εκγύμνασης που θα σε βοηθήσει να γνωρίσεις το σώμα σου και να το βελτιώσεις. Αν είσαι ήδη αθλητής ή αθλούμενος άλλου τρόπου εκγύμνασης, δοκίμασε το, είναι η τέλεια προπόνηση για μέρες που έχεις ρεπό!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *